ΟΔΗΓΙΕΣ |
||
Σκοπός |
Οι σελίδες έχουν κατασκευασθεί για να διαβάζονται σε ένα υπολογιστή και όχι για να τυπώνονται. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην περιήγηση. Όλες οι σελίδες επιλέγονται από μια κεντρική σελίδα. | |
Υποσημειώσεις |
Το μεγάλο πρόβλημα σε ένα κείμενο είναι οι υποσημειώσεις. Στα συμβατικά κείμενα, βιβλία, έντυπες δημοσιεύσεις κλπ. οι υποσημειώσεις μπαίνουν στο κάτω μέρος της σελίδας. Στις ηλεκτρονικές σελίδες δεν είναι πάντοτε εύκολο να ορισθεί το τέλος της σελίδας. Είναι κουραστικό να διαβάζει κάνεις τέτοιες υποσημειώσεις. Στις σελίδες μου χρησιμοποιώ συχνά υποσημειώσεις. Πολλές φορές περιέχουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες η σχόλια. | |
Κατηγορίες |
Υπαρχουν οι εξης κατηγοριες υποσημειωσεων:
|
|
Δείκτες |
Για κάθε υποσημείωση υπάρχει μια ένδειξη στο κυρίως κείμενο που υποδεικνύει την ύπαρξη αυτής της υποσημείωσης. Συνήθως η λέξη για την οποία υπάρχει η υποσημείωση είναι υπογραμμισμένη, εντονότερη. Οι βιβλιογραφικές σημειώσεις έχουν ένα αριθμητικό δείκτη υπερυψωμένο μέσα σε τετράγωνες παρενθέσεις. πχ [135] ή [135,23] . Σημαίνει ότι η πρόταση που καταδεικνύει ο δείκτης αναφέρεται στο βιβλίο 135 του κατάλογου μου. Ο δεύτερος αριθμός είναι προαιρετικός και αφορά την σελίδα. Το βασικό πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι οτι το κείμενο δεν διακόπτεται απο τις υποσημειώσεις. Το αν θα διαβασθούν οι οχι οι υποσημειώσεις είιναι απόφαση του χρήστη - αναγνώστη και μόνον. |
|
Κείμενο |
Το κείμενο της υποσημείωσης εμφανίζεται σε ένα αναδυόμενο παράθυρο. Χρώματα και περιγράμματα του παραθύρου δηλώνουν την κατηγορία.
|
|
Ισχύς |
Η συστηματική τήρηση των κανόνων που αναφέρονται εδώ θα αρχίσει με από τις πρόσθετες σελίδες που θα δημιουργηθούν από 26/5/2010 και μετά. Αναδρομικές διορθώσεις δεν αποκλείονται. | |
Μέγεθος |
Το μέγεθος έχει σημασία και εδώ όπως σε πολλά άλλα πράγματα. Για να κανετε πιο ευανάγνωστο το κείμενο: 1. Αγοράστε γυαλια. 2. Φορέστε τα γυαλία της § 1. 3. Κλειστε τις πλευρικές στήλες. 4. Πατήστε "CTRL" + "+" για να αυξήσετε το μέγεθος της Γραμματοσειράς. Αν το παρακάνατε πατήστε "CTRL" + "-" (Mozilla)
|
|